واکنش چهره ها به اتهامات و توهین های ضد ایرانی ترامپ - شبکه خبر

https://www.irinn.ir/.../واکنش-چهره-ها-به-اتهامات-و-توهین-های-ضد-ایر...
2 hours ago - چهره های شاخص در دولت، مجلس، احزاب و گروه های سیاسی در مقابل اتهامات و توهین های ضد ایرانی ترامپ صف ارایی کرده اند.
2 hours ago - چهره های شاخص در دولت، مجلس، احزاب و گروه های سیاسی در مقابل اتهامات و توهین های ضد ایرانی ترامپ صف ارایی کرده اند.

واکنش چهره ها به اتهامات و توهین های ضد ایرانی ترامپ | چهره

www.ghatreh.com/news/.../واکنش-چهره-اتهامات-توهین-های-ایرانی-تر...
3 hours ago - چهره های شاخص در دولت، مجلس، احزاب و گروه های سیاسی در مقابل اتهامات و توهین های ضد ایرانی ترامپ صف ارایی کرده Ø.
2 hours ago - واکنش چهره ها به اتهامات و توهین های ضد ایرانی ترامپ - شبکه خبر | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان.
2 hours ago - واکنش چهره‌ها به اتهامات و توهین‌های ضدایرانی ترامپ چهره‌های شاخص در دولت، مجلس، احزاب و گروه‌های سیاسی در مقابل اتهامات و توهین‌های ضدایرانی ترامپ ...

واکنش چهره های ورزشی به اظهارات ترامپ - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/u/45920742 - Translate this page
در خصوص اهانت های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به مردم ایران گفت: پیش از این هم .... ای ملت ایران را حامی تروریست ها خواند و از اعمال تحریم های مجدد بر ضد ایران و همچنین لزوم ... ایران سخنرانی کرد و با بیان اتهامات واهی و دروغ علیه کشورمان ، اظهارات توهین ...

واکنش بروجردی به اظهارات ضد ایرانی ترامپ - دنیای اقتصاد

donya-e-eqtesad.com/.../3299499-واکنش-بروجردی-به-اظهارات-ضد-ا...
13 hours ago - واکنش بروجردی به اظهارات ضد ایرانی ترامپ ... است و به همین دلیل آمریکا به منظور دور کردن خود از این اتهام، سعی می‌کند افکار ... سردار فضلی: به توهین های ترامپ پاسخ دندان‌شکن می‌دهیم ... چهره هایی که کاندیدای شورای شهر شدند/جدول ... مجلل ترین کشتی های کروز دنیا وارد خلیج فارس شدند ! ... تور اوپرت ، سرزمین شگفتی ها.

واکنش اینستاگرامی چهره ها به سخنرانی توهین آمیز ترامپ - تابناک باتو

tabnakbato.ir/.../واکنش-اینستاگرامی-چهره-ها-به-سخنرانی-توهین-آم...
14 hours ago - در پی سخنرانی توهین آمیز ترامپ در رابطه با خلیج فارس و کشور عزیزمان، چهره های سیاسی، فرهنگی و هنری در فضای مجازی به این توهین واکنش نشان ...

روحانی آسیب دیده در حادثه متروی شهرری که بود؟/ آخرین جزئیات از وضعیت ...

https://www.mashreghnews.ir/.../روحانی-آسیب-دیده-در-حادثه-متروی...
Jul 15, 2017 - یک روحانی این بار در مترو شهرری تا مرز جان باختن در راه امر به معروف و دفاع از ... بر اساس گفته های یکی از عوامل بیمارستان، این فرد در اثر خون ریزی شدید ... روزنامه ها چیزی در این مورد ننوشتند همه ش خبر فوت یک ریاضیدان خارج ... اصلا شما به واکنش مردم کاری نداشته باش/ این بندگان خدا طلاب از برای امر ... یک ایرانی IR ...
Apr 18, 2017 - در پی واکنش های گسترده به پخش برنامه ای در شبکه تلویزیونی "ولایت" علیه مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی از رهبران اهل سنت ایران، آیت الله ناصر مکارم ... به دنبال اعتراض چهره های مذهبی و اجتماعی اهل سنت ایران و بسیاری از کاربران سنی و ... ها، از سوی سنی ها یا شیعیانی که عقاید متفاوت دارند توهین آمیز تلقی شده اند.
چهره واقعی ایران را سرمربی تیم والیبال آمریکا ترسیم کرد نه ترامپ! ... «أبو مجاهد» در واکنش به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا گفت: آمریکا ... رئیس جمهور آمریکا با دادن یک گاف جدید بار دیگر خود را مضحکه رسانه ها کرد. ... اسلامی ایران چیزی جز نفرت، دروغ، توهین و ایراد اتهامات ناصحیح نسبت به یک ملت متمدن و تاریخ ساز نبود.

واکنش چهره های ورزشی به صحبت های ترامپ علیه ایران - پیپ نیوز

https://pipnews.ir/search/?...واکنش+چهره+های...به...های+ترامپ...ایران...
واکنش اینستاگرامی چهره ها به سخنرانی توهین آمیز ترامپ ... شما نظر بدهید/ ارزیابی‌تان از واکنش رئیس جمهور به سخنان ضد ایرانی ترامپ چیست؟ ... سیاست > دولت - شب گذشته، پس از نطق سراسر اتهامی رئیس جمهور آمریکا علیه ایران در کنگره، حجت الاسلام ...

برجام و امریکای منزوی/ تحلیل - Pars Today

parstoday.com/fa/europe_and_america-i102003
15 hours ago - «دونالد ترامپ» در سخنانی سرتاسر اتهام، توهین و تناقض گویی اعلام کرد که ... از سوی دیگر سخنرانی ترامپ در قبال برجام نشان داد که رییس جمهوری امریکا با وجود ماه ها لفاظی و تهدید، ... برخی چهره های ضد برجامی در کنگره امریکا نیز با رویکرد ترامپ مخالف هستند ... واکنش های گسترده به سخنرانی ضد ایرانی «ترامپ».

واکنش قالیباف به سخنان ضدایرانی ترامپ +عکس | تهران پرس

tehranpress.com/.../-واکنش-قالیباف-به-سخنان-ضدایرانی-ترامپ-+...
13 hours ago - شهردار پیشین تهران به سخنان ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد. ... عکس : واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به اظهارات ترامپ درباره ایران · واکنش ...

واکنش عارف به سخنان ضد ایرانی ترامپ+ توییت - سفیدک

3fidak.ir/search/?...واکنش...به...ضد+ایرانی+ترامپ%2B...
علی کریمی در واکنش به اهانت دونالد ترامپ به مردم ایران علی کریمی سرمربی نفت .... در واکنش به سخنان سخیف و اتهام زنی های وقاحت بار دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا ... های ترامپ چیز جدیدی وجود نداشت گفت: آنچه تازگی داشت اینکه آمریکا چهره واقعی خود ... در تلاش است آن را آشکار سازد و در واقع این تهمت ها به ایران، زیبنده آمریکا و دولت ...

واکنش حدادعادل به اظهارات ضدایرانی ترامپ - خبر امروز

khabaremrouz.ir/search/?...واکنش%20حدادعادل%20به%20اظهارات%2...
Sep 23, 2017 - وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنان ترامپ نوشت: "سخنرانی ... راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در اعتراض به اظهارات ضد ایرانی ترامپ +فیلم ... 2 روز پیش اخبار برترین ها 2 ... ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در یکی از تازه ترین پیام های توئیتری خود ... وی در پیامی دیگر، با گرفتن انگشت اتهام خود به سوی هیلاری ...

ایران و آمریکا - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/tags/3377/ایران-و-آمریکا
واکنش سردار جزایری به سخنان ترامپ علیه سپاه پاسداران ... دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در پی نطق ضد ایرانی ترامپ، بیانیه ای صادر کرد. ... فعال کردن «مکانیسم ماشه» در برجام تحریم های بیشتری علیه ایران اعمال می کند. ... ها' خوانده و گفت که آمریکا در این توافق 150 میلیارد دلار داده و هیچ چیزی به دست نیاورده است.

واکنش اروپا به سخنان توهین آمیز ترامپ - انجمن های فوکده

fokade.rozblog.com/.../واکنش-اروپا-به-سخنان-توهین-آمیز-ترامپ.h...
12 hours ago - مشاور رییس جمهوری در واکنش به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ اظهار کرد: ... واکنش اینستاگرامی چهره ها به سخنرانی توهین آمیز ترامپ - تابناک باتو ... 5 hours ago - واکنش روحانی به سخنان ترامپ: جز فحاشی و مشتی از اتهامات واهی حرف ...

ترامپ بر ضد ایران - Sputnik Iran

https://ir.sputniknews.com/opinion/201704282450753/
Apr 28, 2017 - سیاست ضد ایرانی آمریکا شدت می گیرد. ... واکنش احتمالی تهران چه خواهد بود؟ ... رئیس جمهور ترامپ که برخورد خصومت آمیزی نسبت به اوباما دارد نمی تواند ... مانند ترامپ، ماجراجویی بزرگی خواهد بود، زیرا اعتبار و چهره آمریکا در ... سازمان ملل، آزمایش های موشکی ایران دلیل اتهامات آمریکایی ها در رابطه با نقض مفاد این اسناد شد.

فیلم واکنش آلمانی ها به اظهارات ضد برجامی ترامپ - دوست ها

2stha.ir/tag/?q=فیلم+واکنش+آلمانی+ها+به+اظهارات+ضد...ترامپ
فیلم | واکنش آلمانی‌ها به اظهارات ضد برجامی ترامپ چند رسانه‌ای > فیلم ... دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی به سخنان ضد ایرانی ترامپ واکنش ... (تصاویر) واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به اظهارات ترامپ ... اتهامات بی‌ادبانه‌ ترامپ علیه سپاه ناشی از خشم سردمداران استکبارجهانی است ... سلسله توئیت های عارف در واکنش به اظهارات ترامپ.

شبکه خبر » بازتاب های جدید مجازی به ترامپ

kiarebidar.ir/irinn/news/بازتاب_های_جدید_مجازی_به_ترامپ.php
40 mins ago - در کنار واکنش های رسمی، مقامات فضای مجازی هم دقایقی بعد از توئیت های ترامپ پر ... واکنش چهره ها به اتهامات و توهین های ضد ایرانی ترامپ1 ساعت پیش.
4 hours ago - احمدی در واکنش به حرف های توهین آمیز ترامپ گفت: حتی من هم که رجل سیاسی نیستم، اعتباری برای حرف های او قائل نیستم. ... واکنش چهره‌های سیاسی ایران به اظهارات ضد ایرانی ترامپ ... واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به اظهارات ترامپ درباره ایران /تصاویر ... محاکمه 11 نفر در کنیا به اتهام مصرف کیسه پلاستیکی · پیش‌بینی ...

واکنش های چهره ها و جریان های مختلف به لفاظی ترامپ - مجله اینترنتی پریک

jadid97.ir/search/?q=++واکنش+های+چهره+ها+و...های...به...ترامپ+
Sep 27, 2017 - مجله تفریحی پریک سرگرمی اخبار روز ایران و جهان پزشکی سلامت سبک زندگی زناشویی کامپیوتر. ... واکنش های چهره ها و جریان های مختلف به لفاظی ترامپ ... واکنش علی دایی به توهین کاپیتان سابق الهلال .... به سیاست‌های ضد ایرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و جلوگیری از سفر ایرانی‌ها به این کشور انتقاد کرد.

پارسینه|Parsine

www.parsine.com/
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چهار توئیت متوالی به اتهامات و تهدیدات جمعه شب دونا... ۱ ... واکنش ایران به سخنان ترامپ و سیاست‌های جدید آمریکا .... در حالی که داعش در ماه های اخیر شکست های سنگینی را در عراق متحمل شده است، این نگرانی وجود دارد که اختلا... ۱ ... داغ خواندنی ها .... سخنان ترامپ پرده از چهره‌ بزک شده‌ آمریکا برداشت.

لیدر توهین‌کنندگان به روحانی چه کسی بود؟/واکنش جهانگیری به شعارهای ...

www.tabnak.ir/.../لیدر-توهین‌کنندگان-به-روحانی-چه-کسی-بودواک...
Jun 23, 2017 - واکنش جهانگیری به شعارهای خاص/نظر سردار سلیمانی درباره ولیعهد جدید ... توهین به رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی روز قدس ... او در مصاحبه با یکی از سایت های حامی احمدی نژاد در واکنش به برخی .... محدودی داده شده که موید سازماندهی شده بودن این تجمعات علیه این چهره ها بود. ... روابط تجاری با ایران در چارچوب تحریم‌های آمریکا.
Jun 15, 2017 - حسنی نسب خطاب به بهناز جعفری نوشت: اگر با نیت قبلی - به قصد ... واکنش منتقد سینما به توهین‌های خانم بازیگر. شناسه خبر: 1437560 سرویس: رسانه ها ... تمرینِ توهین و مشقِ اتهام می‌کردید یا ناگهان به ذهن‌تان رسید که چه جای خوبی‌ست برای مطرح‌شدن؟ .... واکنش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سخنرانی ضدایرانی ترامپ.
Sep 19, 2017 - ترامپ با لحنی کاملا غیرمعمول و غیردیپلماتیک، به شدت علیه ایران، کره ... اشاره کنیم که از مرگ به آمریکا و نابودی اسرائیل و ملت های بیشتری در این سالن سخن می گوید. ... که عرب ها و مسلمانان بیگناه را به قتل می رسانند و گفت باید با ایران .... ۲۲ مهر ۱۳۹۶واکنش کیهان پس از اظهارات ضد ایرانی ترامپ و پاسخ روحانی به او.

واکنش ها به دومین اسکار فرهادی - فرارو

fararu.com/fa/news/307811/واکنش-ها-به-دومین-اسکار-فرهادی
Feb 27, 2017 - کسب دومین اسکار فرهادی بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان و افکار ... این جایزه فرهادی پس از اقدامات ضد ایرانی دونالد ترامپ اهمیت ویژه ای ... چقدر چهره ی این دوتا بعداز اسکار دوم فرهادی دیدنی است . .... که مطمئنا چیزی از نقد فیلم و توهین های اشکاری که به ملت ایران در فیلمهای .... دستگیری مرد میلیاردر به اتهام قتل همسایه.

واکنش آذربایجان به نشست ضد ایرانی در باکو - دیپلماسی ایرانی

irdiplomacy.ir/.../واکنش+آذربایجان+به+نشست+ضد+ایرانی+در+با...
... آذربایجان در واکنش به مطالب ضد ایرانی مطرح شده در نشست گروهک های تجزیه طلب در باکو ، ... سخنگوی وزارت امورخارجه آذربایجان با تاکید بر اینکه باکو در امور داخلی ایران ... ضمن طرح ادعاهای تجزیه طلبانه علیه کشورمان، نشریاتی توهین آمیز را توزیع کردن ... از حضور چهره بدنام فرانسوی در کردستان تا تلاش ترامپ برای تحریم نفتی ...

جهان نیوز - واکنش سرلشکر جعفری به سخنان ترامپ/ زمان آن رسیده که ...

jahannews.com/.../واکنش-سرلشکر-جعفری-سخنان-ترامپ-زمان-رس...
Sep 20, 2017 - فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اتهام زنی ترامپ به ایران، زیبنده آمریکا و ... ترامپ چیز جدیدی وجود نداشت گفت: آنچه تازگی داشت اینکه آمریکا چهره ... فرمانده کل سپاه افزود: با شکست های پی در پی و خرد کننده ای که آمریکایی ها بویژه در منطقه از ایران ... به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر ...
واکنش گسترده کاربران به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل/دشمنی‌ آمریکایی ها با ملت ایران تمامی ندارد ... واکنش ایرانیان در فضای مجازی به لفاظی های نتانیاهو و ترامپ + فیلم ... پس از سخنان ضد ایرانی ترامپ محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای ... واکنش به سخنان سخیف و اتهام زنی های وقاحت بار دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا ...

واکنش کنایه‌آمیز وزیر آموزش و پرورش به سخنان ضدایرانی دیروز ترامپ ...

https://www.rokna.net/.../316297-واکنش-کنایه-آمیز-وزیر-آموزش-پ...
11 hours ago - واکنش کنایه‌آمیز وزیر آموزش و پرورش به سخنان ضدایرانی دیروز ترامپ · برای ورود ... صدای این پاییز فرق داره,گوش کن کتاب ها واست میخونن. fidibo.

آخرین اخبار سخنان دونالد ترامپ - بازدید

https://buzdid.ir/tag/سخنان-دونالد-ترامپ
پوستر شیشه گران در واکنش به سخنان ترامپ به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس ... کشورهای دنیا اظهارات ضد ایرانی ترامپ را رد کردند اما در این میان کشورهای عربی . ... آمده است: سخنان توهین آمیز و سراسر اتهام ترامپ علیه ملت ایران بار دیگر پرده از چهره ... از استیصال و درماندگی آمریکایی ها در برابر قدرت ملت ایران دانست و گفت: اظهارات ...
واکنش رهبری به سندسازی های مشترک آمریکا و انگلیس ... (ره) با سران آمریکا، در کنار تلاش برای تخریب چهره ی ایشان در آستانه ی این روز، به نوعی غرب ... آمریکا منتشر کرده است، این گونه مدعی می شود این گونه به امام بزرگ ملت ایران اتهام زده و می ... امام بزرگ و مطهر، با کمک آمریکایی ها و جعل سند، علیه امام راحل ملت ایران تبلیغات می کند .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با ... حسن روحانی دقایقی پس از سخنرانی ترامپ به صحبت های ضد ایرانی او واکنش نشان داد. ..... در واکنش به اظهارات رییس جمهور آمریکا گفت: ترامپ جز فحاشی و مشتی از اتهامات واهی علیه .... نظرسنجی "تجارت نیوز" از چهره های شناخته شده، فعالان و تحلیل گران بازار ...
Feb 2, 2017 - نمناک فرهنگ و هنرچهره ها گوگوش خواننده لس آنجلسی در لندن گیر افتاد! ... دستور ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت سفر شهروندان 7 کشور ... را هم به دام انداخته، ظاهرا این خواننده ایرانی هم اکنون در کشور انگلیس گیر ... از این ضد انقلاب را که در ماه های اخیر به بهانه های مختلف از خجالت هم در آمده بودند به جان هم انداخت.

ایرنا - اسکار فرهادی در گیرودار نقد و تخریب

www.irna.ir/fa/News/82453142/ - Translate this page
Mar 5, 2017 - تهران- ایرنا- عطش انتقاد و دلواپسی، دامان دومین اسکار فیلم فروشنده به کارگردانی ... اثری که پس از اقدام های ضدایرانی «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و امضای فرمان منع ورود ایرانیان به خاک آمریکا، با اقبال و به دلیل اتهام های ... موضوعی که به زعم کارشناسان، واکنشی ارزشمند بود که عمق وطن پرستی چهره های برجسته ...
Sep 29, 2016 - ابراهیم نبوی، نیز از افرادی است که دو بار به اتهام توهین به نظام و مقدسات ... و برخی دستگاه ها و محافل ضد ایرانی در اروپا به تبلیغ فرهنگ بیگانه و حمایت از ... انقلاب و چهره های فرهنگی مسئله دار با نظام، القای تقابل عمومی جامعه ایران با ... کره شمالی بازهم ترامپ را تهدید کرد · زمان دیدار پرسپولیس و نفت تهران · رئال می ...
Jun 11, 2017 - و نیز اظهار نظرهای برخی چهره های. تندرو حزب ... با ترامپ با انتقاد رسانه ها و تشکل های ... واکنش به این موضع توهین آمیز پیام. ترامپ .... انتقاد تند نشریه امریکایی از موضع ضد ایرانی ترامپ ... به گفته وی، اتهام بازداشــــت شدگان این.

واکنش فرمانده سپاه به سخنان ترامپ - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../واکنش-فرمانده-سپاه-به-سخنان-ترامپ
Sep 20, 2017 - وی با اشاره به اینکه باید از ترامپ بابت برداشتن نقاب از چهره واقعی ... است که آمریکا پاسخ های دردناک تر را در عمل و در رفتار و تصمیماتی که ایران ...
May 24, 2017 - احیای 'جاهلیت صدر اسلام'؛ واکنش ایران به حمله ملک سلمان و ترامپ .... جوار میهن و بر افروختن آتش ها بر کوهستان ها چه شد؟ .... باشد و مجبور نباشد طبق روال تشکیلاتی، فعالیت های غیرسازمانی یا ضد سازمانی اش را گزارش دهد: .... به طور مثال دادگاه رسیدگی به اتهامات صدام حسین در عراق، به اتهام او در کشتار شیعیان در شهرک ...
Sep 24, 2017 - ... توهین های ترامپ به رهبر کره شمالی، احتمال حمله موشکی پیونگ یانگ به خاک آمریکا را به ... نسبت به انجام آزمایش موشک بالستیک "خرمشهر" در ایران واکنش نشان داد و دست ایران و ... برچسب ها: کره شمالی ، آزمایش موشکی ایران ، ترامپ .... ادعاها و اتهام زنی کم سابقه ترامپ علیه ایران: برجام را تایید نمی کنیم و نخواهیم کرد/ ...
22 hours ago - ترامپ جمعه شب مواضع ضد ایرانی خود را بار دیگر تکرار کرد و با تروریست خ. ... اینستاگرام بازیکن سوریه که به ایران توهین کرده . ... از صحبت هایش از واژه جعلی خلیج ع-ر-ب-ی استفاده کرد که این موضوع نیز بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. ... 49 دقیقه پیش سینما و چهره ها آخرین اخبار سینما و هنرمندان 1.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (517) - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/578577/چهره-ها-در-شبکه‌های-اجتماعی-517
Aug 8, 2017 - مثل همیشه با گزیده ای از فعالیت چهره ها در شبکه های اجتماعی در روزهای گذشته در ... استوری عالی نوید محمدزاده، در واکنش به #سلفی_حقارت مجلسی ها. ... احسان خواجه امیری با این عکس زیبا در کنار پدرش استاد ایرج، از بازگشت خود به ایران خبر داد. ..... و درخشان و نابی توهین کنی و حتی کوچک ترین بی احترامی به ایشون کنی.

چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95 - تیتر شهر

titreshahr.com/fa/.../چهره-های-پر-حاشیه-سینما-و-تلویزیون-در-سال-...
در سینما و تلویزیون متن و حاشیه به وفور یافت می شود که سهم دومی به مراتب ... و نهم اسکار دومین جایزه این رویداد معتبر را برای سینمای ایران به ارمغان آورد. قانون ضد مهاجرتی ترامپ و واکنش اصغر فرهادی نگاه ها را بیش از پیش به سمت او ... سرانجام: هر چند حرف های تنابنده معقول بود اما ادبیات عجیب و توهین آمیز او مورد اعتراض برخی رسانه ها ...
Mar 25, 2017 - عباسی از طرفی توهین به مقدسات را جرم نمی داند بلکه آن را یک حق می خواند. ... های وهن آلود با توهین به اهل بیت در موسیقی خود خبر اول این شبکه ها را از آن ... سینا دهقان، جوان ۲۱ ساله زندانی به اتهام سب النبی را تایید کرده است. این خبر باعث واکنش چهره های ضد انقلاب هم شده. ... بی بی سی: مدیر فیسبوک ادعای ترامپ را رد کرد.
Sep 21, 2017 - وی در پاسخ به اتهام آمریکا به ایران مبنی بر حمایت از تروریسم ... از سویی دیروز ترامپ به ملت ایران اهانت کرد و باید از ملت ایران عذرخواهی کند. .... روحانی در واکنش به سوال خبرنگار نیویورک‌تایمز مبنی بر اینکه آیا ... دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد. ... تازه ترین ها ...
حرف های رئیس جمهور امریکا فحاشی و اتهامات واهی بود. صدا و سیما. ترامپ ظاهرا نمی داند ... واکنش ها به سخنرانی ترامپ؛ .... واکنش جالب حمید فرخ نژاد به صحبت های ضد ایرانی ترامپ. سلام سینما ۴ ..... عملکرد سیستم تشخیص چهره گلکسی اس ۹ بهتر از گذشته می شود. گجت نیوز ۶ .... توهین هواداران استقلال به دروازه بان تیم ملی. سلفی پسر ...

واکنش ایران به نامه ای که نوه صدام به ترامپ داد - novelha

novelha.ir/result/واکنش-ایران-به-نامه-ای-که-نوه-صدام-به-ترامپ-داد.html
جلیلی این شعار توهین به روحانی است طی نامه ای به ای سابق هم توضیح داد که ها به این ... برچسب ها دیکتاتور سابق عراق درخواست عجیب نوه صدام از ترامپ عراق در نامه ای ارسالی به ... واکنش کاخ سفید به حملات داعش در تهران بی‌احترامی به اتهام ایران به به واکنش ... جام نیوز JamNews نامه ضد ایرانی به ترامپ جنازه پدرم .... جستجو های تصادفی.
فیلم | گزیده پاسخ رئیس‌جمهور به اظهارات ضدایرانی ترامپ - حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات اخیر همتای آمریکایی خود، ...

یوز جوان ؛ چهره روز فوتبال ایران

www.eghtesadnews.com/...ها.../186000-یوز-جوان-چهره-روز-فوتبال-...
14 hours ago - یکی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران تمام نگاه ها را به خود جلب کرده است.پیش از آن حضور در هند هم در لیگ برتر بازی کرده بود و حتی یک گل هم زده ...

واکنش ویل اسمیت بازیگر معروف جهان به حرف های ترامپ - qyab

https://qyab.ir/result/واکنش-ویل-اسمیت-بازیگر-معروف-جهان-به-حرف-های-ترامپ.html
واکنش ویل اسمیت بازیگر معروف جهان به حرف های ترامپ جنجال ها. بازیگر ... توهین ترامپ به زنان بازیگر هالیوودی را به خشم آورد ویل اسمیت واکنش بازیگر معروف . بازیگر ... نزدیک به ترامپ در مورد حرف‌های ضدایرانی ترامپ واکنش ایران به تصویب . ... واکنش ویل اسمیت به خبر نوجوانی چهره های معروف زیبا که به شکل ریما لاگو بازیگر .
8 hours ago - هانی‌زاده تاکید کرد: ایران باید تعامل خود با کشورهای اروپایی، چین و روسیه انجام دهد اما باید در خصوص آمریکا ساز و کار های جدیدی را اتخاذ کند و در خصوص اظهارات ترامپ مواضع ... با راه دانا؛ با اشاره به سخنان شب گذشته ضد ایرانی دونالد ترامپ گفت: ... و رژیم صهیونیستی این سخنرانی را انجام داد و سراسر توهین امیز و اتهام ...

زیباکلام در چه دنیایی فکر می‌کند؟ - صراط نیوز

www.seratnews.ir/fa/news/.../زیباکلام-در-چه-دنیایی-فکر-می‌کند
صراط: در دنیای سیاست ایران، مردان زیادی زیست کرده اند. ... ابتدا به ویژگی های شخصیتی دکتر زیباکلام می پردازیم. .... دکتر زیباکلام ضد مذهب نیست. ... "نه تنها خیلی از اقلام فهرست اتهاماتی که آمریکاستیزان به آمریکا نسبت می دهند ساخته و پرداخته ذهن خودشان است، .... تصاویر/واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به اظهارات ترامپ درباره ایران ...

سیاسی – سایت خبری آمد نیوز

https://amadnews.org/category/political/
اگر کارگروه «تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» بتواند کانال‌های ضد انقلاب را «فیلتر» می‌کند! ... فرمانده نیروی انتظامی: بر اثر «توهین به مسئولان» در فضای مجازی، «اتفاقاتی» ... مهر 19, 1396 سرخط خبرها, سیاسی دیدگاه‌ها برای حمید رسایی:ترامپ به‌وسیله ... او در ادامه اعتراف می‌کند: «فساد مسلط بر قوه قضائیه فقط در ارتباط با مَفسَده هایِ ...
هتل های مشهد ... واکنش پرسپولیس به احتمال حضور برانکو به عنوان سرمربی کرواسی ... دیوانگی ترامپ علیه ایران / از توهین به ملت ایران تا دستور تحریم سپاه ... حسن روحانی رئیس جمهور به کمیسیون مربوطه شدند که امضای چهره های شاخص مجلس همچون علی مطهری در بین ... هدفمندی یارانه ها زیر ذره بین تحقیق و تفحص/ نیمی از یارانه ها به مردم ...

واکنش ایران به اظهارات ضد ایرانی عادل‌الجبیر - مجله تفریحی

wikinews.xyz/search/?...واکنش%20ایران%20به%20اظهارات%20ضد...
Sep 29, 2017 - دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه به پیشنهاد رکس تیلرسون، وزیر ... واکنش فدراسیون به توهین کاپیتان سابق الهلال علیه «دایی» ... کرد؛علی دایی،چهره بی بدیل فوتبال ایران و آسیا از اسطوره های ماندگار ورزش میهن عزیزمان ... صهیونیستی و رژیم آل سعود دیگر تنها در سطح تحلیل ها و اتهام‌زنی‌ها مطرح نیست.
Jun 10, 2016 - عنصر عظیم الجثه داعش ملقب به "بلدوزر" که رسانه ها مدعی حضور وی در سوریه شده ... گردن زدن دو جوان عراقی به اتهام توهین به خدا در استان "الانبار" از سوی داعش مشهور شد. ... او همیشه چهره خود را با پارچه می‌پوشاند و لباسی بلند بر تن دارد. ... سلاحی که "بولدوزر" به همراه داشته است در زمره سلاح های ضد هوایی سبک گنجانده می شود ...

واکنش سازمان ملل به اظهارات ضدایرانی ترامپ | ایکنا | خبروان

khabarone.ir/news/.../واکنش-سازمان-ملل-به-اظهارات-ضدایرانی-ترام...
14 hours ago - گروه بین‌الملل: سازمان ملل متحد در واکنش به سخنرانی ترامپ علیه ایران و برجام، در ... در حالی که نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا از اظهارات ضد ایرانی ترامپ استقبال ... جمهور آمریکا را فحاشی و مشتی از اتهامات واهی علیه ملت بزرگ ایران دانست و با مرور ... (تصاویر) واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به اظهارات ترامپ, فرارو, ۱ساعت پیش.

واکنش جهانگیری به اظهارات ترامپ درباره ایران - پارس نیوز

https://www.parsnews.com/.../464923-واکنش-جهانگیری-به-اظهارات-...
Sep 20, 2017 - معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سخنان ترامپ، در حد سخنرانی یک رئیس دولت ... از صاحب‌نظران اقتصادی با بیان اینکه سخنرانی ترامپ توهین به فهم مردم جهان و ... معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اتهام بی‌اساس ارتباط ایران با تروریسم مضحک است. ... اما امروز نقاب مبارزه با تروریسم، داعش و گروه‌های تروریستی از چهره .... سایر رسانه ها.
واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به اظهارات ترامپ ... بخش عمده این واکنش‌ها در پاسخ به تحریف نام خلیج فارس توسط ترامپ بود. ... تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف ... اسرائیل تنها حامی طرح ضدایرانی ترامپ ... به پوچتینو و تاتنهام هاتسپرز توهین نکردم.

Omid dana_رو دست - Home | Facebook

https://www.facebook.com/OmidDana84/
برنامه های ما را با کیفیت HD در یوتیوب رودست تماشا کنید ... حمایت گسترده حامیان #رضا_دیبا از سخنان ضد ایرانی ترامپ و ماله کشی آنان از بکار بردن واژه ... اخلاقی و بی سوادی مسعود صدر موجه ترین چهره یعنی خواندن فاتحه اپوزسیون اینستاگرام .... از چه نبوغ جنگی برخوردار است در حالی که همه ذهن ها به سخنرانی امشب ترامپ معطوف است، ...

واکنش مقامات سیاسی و نظامی ایران به نطق گستاخانه ترامپ

www.mizanonline.ir/.../واکنش-مقامات-سیاسی-و-نظامی-ایران-به-نط...
Sep 21, 2017 - ترامپ که بیش از ۸ ماه از ورودش به کاخ سفید بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا می‌گذرد، ... طلبانه، خصمانه و ضد صلح دانست و گفت: هیچ یک از طرف‌های امضاکننده برجام حق ... جعفری در واکنش به سخنان سخیف و اتهام زنی های وقاحت بار دونالد ترامپ رئیس ... سازد و در واقع این تهمت ها به ایران، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است.
پاسخ حسن روحانی به اظهارات ضد ایرانی و اهانت های دونالد ترامپ ! رییس جمهور در یک نطق زنده تلویزیونی، اظهارات رییس جمهور آمریکا را فحاشی و مشتی از اتهامات واهی علیه ...
Aug 16, 2017 - قانون جزا [در ایران] بر حکم اعدام برای تبلیغ ادیان دیگر و تلاش غیر مسلمانان برای تغییر ... حکومت افراد را به اتهام محاربه اعدام می کند، از جمله بیش از ۲۰ کرد سنی. ... ۱۹۸ تن به اتهام محاربه و ۳۱ تن به اتهام توهین به اسلام در زندان به سر می برند. ... حکومت به استفاده از عبارات ضد کلیمی و ضد بهایی در بیانیه های رسمی، و ...

توهین تتلو به استاد شجریان: ربنا را خودم می خوانم! +تصویـر - خرداد نیوز

khordadnews.ir/.../توهین-تتلو-به-استاد-شجریان-ربنا-را-خودم-می-...
خرداد: هنوز زمان چندانی از ناسزا گویی طالبی ،کارگردان فیلم جنجالی قلاده های طلا نمی گذرد که امروز امیر ... بازداشت شده است دیروز با انجام دیدار با یکی از کاندیداهای اصولگرا موجی از واکنش ها را بر انگیخت. ... پاسخ تند محسن رضایی به اظهارات ضد ایرانی ترامپ /تصویر ... حاشیه مهم تر از متن درباره اتهام زنی به فرزند رئیس قوه قضاییه ...

واکنش تند ظریف به اظهارات جدید وزیر امور خارجه عربستان/ طعنه های ...

www.bornanews.ir/.../610885-واکنش-تند-ظریف-به-اظهارات-جدید-و...
Sep 10, 2017 - دو سال و نیم مذاکره با طرف غربی از او یک چهره نام‌آشنا ساخت و محبوبیت ... بعد از گذشت دو سال ناگفته های وزیر امور خارجه ایران از مذاکرات هسته ای ... آنجا که به من توهین کردند و گفتند انگلیسی بلد نبودم خب حالا بلد ... نظام عدم اشاعه با مشکل روبروست و برخی لفاظی ها هم که دولت آمریکا از زمان به کار آمدن آقای ترامپ درباره ...

واکنش وزارت خارجه به اظهارات همسو و ضد ایرانی مقامهای سعودی و صهیونیستی

rooykard24.com/.../واکنش-وزارت-خارجه-به-اظهارات-همسو-و-ضد-ایران... - Translate this page
Feb 20, 2017 - واکنش وزارت خارجه به اظهارات همسو و ضد ایرانی مقامهای سعودی و صهیونیستی ... اسلامی ایران امری تصادفی نیست؛ شواهد و قرائن زیادی حکایت از هماهنگی های این دو ... وی در پایان اظهار داشت: تکرار یک اتهام واهی و مضحک در مورد منابع تروریسم و ... کردند در صورت ادامه روند مواضع توهین آمیز ترکیه علیه چهره ها و گروههای ملی عراق ...
واکنش ایران به سخنان ترامپ و سیاست‌های جدید آمریکا ... تبصره‌ای/ در صحبت‌های ترامپ جز فحاشی و اتهامات واهی حرف دیگری وجود نداشت/ ملت ایران در برابر هیچ قدرتی ... جدیدترین پربازدید ها پربحث محبوب ... واکنش چهره ها به یاوه گویی های ترامپ درباره خلیج فارس + تصاویر ... واکنش نمایندگان کنگره آمریکا به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ.
Feb 11, 2017 - و یکجانبــــه امریکا بویژه وضــــع تحریم های اخیر علیــــه چندین نهاد و. شهروندان کشورمان ... پاسخ قاطع مسکو به طرح ضدایرانی ترامپ. رئیس شورای ...

انتقاد تند لبران جیمز از دونالد ترامپ در پی واکنش رئیس جمهور به فاجعه ...

https://www.tarafdari.com/.../انتقاد-تند-لبران-جیمز-از-دونالد-ترام...
Aug 16, 2017 - این اجتماع ضد نژادپرستی در پی حمله یک ماشین که گفته می شود راننده آن ... انتقاد تند لبران جیمز از دونالد ترامپ در پی واکنش رئیس جمهور به ... رئیس جمهور ایالات متحده بار دیگر مورد انتقاد شدید چهره های مطرح ... بله البته به شدت ایران نیست. ... و به سفید ها توهین میکنن وادم کشی میکنن بعد این رسانه های چپ لیبرال که ...

تجمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به سخنرانی ترامپ

https://persianv.com/.../تجمع-دانشجویان-در-اعتراض-به-سخنرانی-ت...
8 hours ago - در اعتراض به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور امریکا در کنار ... شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره سیاست هایش در قبال ایران سخنرانی کرد و با بیان اتهامات واهی و دروغ علیه کشورمان ، اظهارات توهین آمیز و وقیحانه ای را نسبت به ملت ایران ... سفرهای لاکچری به کشور های زیبای مورد پسند ایرانی ها !

بازتاب سخنان رهبر انقلاب و رئیس جمهوری ایران در مورد ترامپ در رسانه های ...

aftabnews.ir/.../بازتاب-سخنان-رهبر-انقلاب-و-رئیس-جمهوری-ایران-د...
Feb 8, 2017 - این دو رسانه به نقل از روحانی اضافه کردند :امروزه اگر ده ها مشکل در پیش رو ... داشتیم در طول دهه ها انجام دهیم ، پرداخته و آن افشای چهره واقعی‌ آمریکا است . ... تندروهای ایرانی نفع می‌ رساند زیرا به آنها در تاکید در سخنرانی های ضد آمریکاییشان کمک می‌ کند . .... واکنش نماینده کرمان به اظهارات فرمانده سپاه ثارالله درخصوص خاتمی: ...

تشریح سیاست‌ها و اعلام اهم برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی ...

www.isna.ir/.../تشریح-سیاست-ها-و-اعلام-اهم-برنامه-های-هفته-افشای-...
Jul 1, 2017 - به گزارش ایسنا، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات ... اهم برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی پرداخت و با اشاره به چهره .... اسلامی به نگارش در آوریم و به دخالت ها و شرارت های آمریکا در سایر کشور ... 6ـ اتهام تروریسم به بهانه های مختلف بر ضد ایران .... همسویی «جوان» و «بهار» در واکنش به یک مناقشه ...

واکنش جهانی به هشدار سردار سلیمانی - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/.../واکنش-جهانی-به-هشدار-سردار-سلیمانی
Jun 22, 2016 - او همچنین درباره بیانیه‌های ایران خطاب به بحرین در واکنش به لغو تابعیت ... چهره سرسخت دستاوردهای راهبردی ایران در خاورمیانه هشدار داد که اقدام بحرین ... گروه الوفاق را به اتهام نقش آن در تحریک خشونت‌های فرقه‌ای‌ صادر کرد. .... کدام گوشی های اندرویدی در بین ایرانی ها پر طرفدارتر است؟ ... پاسخ های روحانی به ادعاهای ترامپ.

پربازدیدترین مطالب دسته‌بندی نشده | دمادم

https://damadam.ir/category/دسته‌بندی-نشده/sort/پربازدیدترین
16 hours ago - توهین سایت حداد عادل به محسن هاشمی ... واکنش حمید فرخ نژاد به اظهارات ضد ایرانی ترامپ/عکس ... تشکیل صف مقابل صرافی ها برای خرید دلار خاطرات سال های ۹۰ و ۹۱ را زنده کرد. .... صحبت های ترامپ جز فحاشی و مشتی از اتهامات واهی علیه ملت ایران چیز .... هنرمندان، ورزشکاران و چهره های مطرح کشور نیز در واکنش به اظهارات واهی ...

حمله توییتری چهره های افراطی عرب علیه ایران / هشتگ ضدایرانی در طول ...

www.entekhab.ir/.../حمله-توییتری-چهره-های-افراطی-عرب-علیه-ایرا...
هشتگ «ایران دشمن ماست» در طول ساعات گذشته، بیش از 80 هزار بار در توییتر توسط کاربران ... براساس این گزارش، شخصیت ها و چهره های مشهور و مستقل عرب حاضر به پیوستن به این کمپین نشده اند. ..... این شعارها نتیجه بی توجهی ها و توهین هایی هستند که می شود ما هم اعلام می کنیم اگه بخاد هجمه ای به این تمدن بشه واکنش نشان خواهیم داد.
Feb 13, 2017 - این چهره واقعی آمریکاست؛ آمریکای بی نقاب که خصومت خود نسبت به مردم ایران را ... نه حرمتی برای نخبگان ایرانی که در دانشگاه ها و یا مراکز علمی آمریکا مشغول به کار هستند قائل است و نه اح. ... ایران بود و تحقیر واشنگتن به سبب ناکارآمدی سیاست های ضدایرانی. ... بعد نسبت به توانمندی دفاعی ایران واکنش نشان می دهد.

واکنش سریع 3 قدرت اروپایی به مواضع ضد برجامی ترامپ - پورتال ...

www.elim.ir/fa/news/.../واکنش-سریع-3-قدرت-اروپایی-به-مواضع-...
1 day ago - واکنش سریع 3 قدرت اروپایی به مواضع ضد برجامی ترامپ - خبرگزاری فارس: سخنرانی ... دیدنی ها ... اتهامات وقیحانه ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران ...
Jun 13, 2015 - یک توصیه دوستانه به هموطنان آذربایجانی خود که از سایت های فارسی‌ زبان ... و تخریب چهره ها و فعالان سیاسی آذربایجان بوده و با چاپ مقالات و فیلم های بسیار ضدّ اخلاقی‌ و توهین آمیز در حق ملت آذربایجان کمر به آسیب و صدمه ...... جناب امین موحدی بار اول نیست که دست به اتهام زنی و شایعه پراکنی علیه سایت ایران گلوبال و ...

هیرنفین با قوچان‌نژاد مقابل اوترخت (عکس) - بولتن

boultan.ir/news/.../هیرنفین-با-قوچان-نژاد-مقابل-اوترخت-عکس
2 hours ago - مهاجم ایرانی هیرنفین جزو ۱۱ بازیکن ابتدایی این تیم برابر اوترخت است. به گزارش ... واکنش چهره ها به اتهامات و توهین های ضد ایرانی ترامپ. چهره های ...

هر ایرانی، یک دلواپس/ صدای واحد ایران علیه سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور ...

www.rajanews.com/.../هر-ایرانی،-یک-دلواپس-صدای-واحد-ایران-علیه...
11 hours ago - اگرچه سخنان روز گذشته ترامپ برای بسیاری از مردم ایران درد ناک بود، اما یک ... همین هم باعث شد تا شب گذشته صفحات اجتماعی یک دست به سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور امریکا واکنش نشان دهند. ... روخوانی هم نیست حالا اتهام های اثبات نشده علیه ایران را لیست می کند!» ... خوشحالیم امشب روحانی به خیل دلواپس ها پیوست».

(تصاویر) واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به اظهارات ترامپ - خبربان

https://khabarban.com/.../تصاویر_واکنش_اینستاگرامی_چهره_ها_ب...
12 hours ago - چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاسی بعد از سخنان شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره ایران و برجام، واکنش‌هایی را در صفحات ...

واکنش معاون مطبوعاتی ارشاد به توهین‌های خانم بازیگر - فردا

www.fardanews.com/.../واکنش-معاون-مطبوعاتی-ارشاد-به-توهین‌های-...
Jun 17, 2017 - در جریان واکنشها به اظهارات بی‌ادبانه و توهینهای زشت بهناز جعفری به اسم ... کشف داروى ضد سفیدى مو در ایران دنیا را متعجب کرد ... برخی چهره‌ها چه در میان مسئولان دولتی و چه در میان اقشاری مانند بازیگران ... در پاسخ به سؤالی درباره مرجوعی بودن هواپیمای تحویلی به ایران، اقدام به .... واکنش لاوروف به اتهامات جدید علیه دمشق ...

خبر فوری|اخبار سیاسی

www.khabarfoori.com/services/1/1/سیاسی
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت که به سخنان توهین آمیز ترامپ که در 40 سال ... ها داشته اند، گفت: ایران و روسیه از ابتدا معتقد به راه حل سیاسی در مسئله سوریه ... واکنش های سیاستمداران و شخصیت های داخلی به صحبتهای ضد ایرانی ترامپ ... صحبتهای ترامپ/ ترامپ جز فحاشی و مشتی از اتهامات واهی علیه ایران حرف دیگری نداشت.
Aug 9, 2016 - ویل اسمیت، بازیگر سرشناس و محبوب هالیوود، دونالد ترامپ را به دلیل اظهارات ... واکنش بازیگر سرشناس هالیوود به توهین باورنکردنی ترامپ به زنان!

ماجرای همه آنچه که بر الهام چرخنده گذشت - شهدای ایران

shohadayeiran.com/fa/.../ماجرای-همه-آنچه-که-بر-الهام-چرخنده-گذشت
Jan 24, 2015 - هرچند همزمان با این تصمیم هجمه ها به چرخنده بیش از پیش قوت گرفت و ... اخیر ساکت نبوده و در واکنش به برنامه هایی که اخیرا از برخی شبکه های ماهواره ای ... اینکه شبکه های ماهواره ای برای تخریب چهره الهام چرخنده از هیچ کوششی ... با این حال به رغم همه تمسخرها و اتهامات، آنچه از او مشاهده شده، ایستادگی اش در .... پس توهین نکنیم .

اولین واکنش شقایق فراهانی به جنجال های اخیر خواهرش گلشیفته! - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنرسینماچهره های سینمایی
Jan 9, 2016 - رشیدپور می‌ پرسد شما گلشیفته را به سینما بردید، او جزو تراز اول ها بوده ... فراهانی بازخوانی ترانه‌ های قدیمی را توسط هنرمند و بازیگر زن ایرانی، هنگامه قاضیانی جاری شدن دوباره عشق می‌ نامد. .... می‌گوید مثلا در هامون ضد زن بوده است. ... را می خورد، اما سینما نیاز به چنین چهره‌ هایی دارد تا این گردونه اقتصادی سینما هم بگردد.

واکنش شاه عربستان به یک شعر ضد ایرانی - شفاف

www.shafaf.ir/fa/.../واکنش-شاه-عربستان-به-یک-شعر-ضد-ایرانی
Dec 6, 2016 - در سفر شاه عربستان به امارات، بر اهمیت هماهنگی استراتژیک میان ... در این قصیده تحت عنوان "قصیده سلمان"، ضمن توهین شدید به ایران، شاه سعودی را مدح ... بن عبدالعزیر در واکنش به این قصیده ضدایرانی که مشتمل بر اتهام زنی ... برچسب ها: شاه عربستان ، شعر ضد ایرانی ، ملک سلمان ... ترامپ: ما در مسیر صحیح قرار داریم ...

واکنش ضد ایرانی نیکی هیلی به سخنان روحانی - روز پلاس

roozplus.com/fa/.../واکنش-ضد-ایرانی-نیکی-هیلی-به-سخنان-روحان...
Sep 20, 2017 - «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به هشدار رئیس‌جمهور ایران در خصوص تبعات سنگین خروج از برجام، اظهارات و ادعاهای ضد ایرانی آمریکایی‌ها را تکرار کرد. ... مجری آمریکایی از هیلی سوال کرد: «آیا سخنرانی رئیس‌جمهور ترامپ(در مجمع عمومی .... هشدار/ هرگز این موارد را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید!

خبرگزاری آریا

www.aryanews.com/
خبرگزاری آریا اخبار ایران و جهان iran news - روزنامه ها ورزشی داغ و باورنکردنی جذاب و مفید حوادث اقتصادی سیاسی پربیننده انتخابات ویژه اجتماعی سینما و هنری زنان.

واکنش‌های جهانی به سخنرانی ضدایرانی ترامپ | امپراتوری دروغ

www.empireoflies.ir/واکنش‌های-جهانی-سخنرانی-ضدایرانی/
8 hours ago - واکنش‌های جهانی به سخنرانی ضدایرانی ترامپ ... آقای روحانی ضمن بیان اینکه “ترامپ جز فحاشی و مشتی از اتهامات واهی علیه ... سخنان ترامپ در داخل آمریکا هم با مخالفت برخی چهره های سرشناس از جمله “نانسی پلوسی” عضو ارشد مجلس نمایندگان روبرو شد. ... عربستان نیز در همنوایی با صهیونیست ها از سخنرانی ترامپ تمجید ...

واکنش چهره های ورزشی به صحبت های ترامپ علیه ایران - کلوبی ها

cloobiha.ir/tag/?...واکنش+چهره+های...به...های+ترامپ...ایران++++++++...
واکنش اینستاگرامی چهره ها به سخنرانی توهین آمیز ترامپ ... حسن روحانی دقایقی پس از سخنرانی ترامپ به صحبت های ضد ایرانی او واکنش نشان داد. ... سیاست > دولت - شب گذشته، پس از نطق سراسر اتهامی رئیس جمهور آمریکا علیه ایران در کنگره، حجت ...
واکنش ایران به اظهارات ضد ایرانی عادل‌الجبیر بین الملل > دیپلماسی - سخنگوی وزارت امور ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام‌ قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهامات واهی و ... این اقدام،تصریح کرد؛علی دایی،چهره بی بدیل فوتبال ایران و آسیا از اسطوره های ماندگار ... آمریکایی ها اظهارات ترامپ در قبال ایران را سازنده نمی دانند.
Sep 20, 2017 - خبرآنلاین/ وزیر امورخارجه روسیه گفت مسکو از موضع انعطاف ناپذیر واشنگتن در قبال مسئله هسته ای ایران، که یک بار دیگر در سخنان دونالد ترامپ ...
اخبار،خبر،اخبار ایران و جهان،اخبار روز,اخبار سیاسی،اخبار ورزشی،اخبار ... و پربیننده ترین اخبار،اخبار بازیگران سینما،اخبار پزشکی,خبر مهم و فوری،روزنامه ها،قیمت طلا و ... و پژوهش های علمی،اخبار خودرو,خبر اقتصادی،بورس،آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار ... تهران به حواشی ایجاد شده پیرامون انتصابات در معاونت حمل و نقل واکنش نشان داد و ...

واکنش عجیب حسام نواب صفوی به تصمیم اخیر ترامپ | رکنا

www.rokna.ir/...چهره-ها.../241418-واکنش-عجیب-حسام-نواب-صفوی-...
Jan 30, 2017 - این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که آیا واکنش ایران در قبال ... شکنجه های هولناک قاتل ایرانی در سلول داعشی ها / او پس از قتل فرار ...

حسام نواب صفوی مجری شبکه «فارسی ۱» را ملیجک و نماد توهین به ملت ...

cinemacinema.ir/.../حسام-نواب-صفوی-مجری-شبکه-فارسی-۱-را-مل/
Jan 9, 2017 - حسام نواب صفوی نسبت به طرح شکایت علیه شبکه فارسی ۱ طی سال گذشته ... من با توجه به این پیگیری ها ترغیب شدم تا از فارسی ۱ شکایتی به عمل آورم. ... که فعالیت هایی ضد ایرانی انجام می دهند اما این بار این توهین به ملت ایران صورت ... نواب صفوی با تشکر از مردم ایران بابت پیگیری های خود نسبت به این توهین ...

ایران اسلامی - واکنش شدید فرمانده کل سپاه به سخنان وقاحت بار دیروز ترامپ

www.iranieslamikhabar.ir/.../واکنش-شدید-فرمانده-کل-سپاه-سخنان-...
Sep 20, 2017 - واکنش شدید فرمانده کل سپاه به سخنان وقاحت بار دیروز ترامپ ... فرمانده کل سپاه گفت: با شکست های پی در پی و خرد کننده ای که آمریکایی‌ها به ویژه در منطقه از ایران دریافت ... اسلامی در واکنش به سخنان سخیف و اتهام زنی‌های وقاحت‌بار دونالد ترامپ ... و در واقع این تهمت ها به ایران، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است.

قهرمان المپیک متهم به قتل شد - روز نو

roozno.com/fa/news/287255/قهرمان-المپیک-متهم-به-قتل-شد
11 hours ago - ... برای قهرمان هندی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به اتهام قتل ارائه شد. ... در خصوص این پرونده ادعی شده که تانگاولو به همراه همدستانش پسری 19 ساله را ... برچسب ها: قهرمان المپیک ، قتل ... واکنش چهره های هنری و ورزشی به اظهارات ضدایرانی ترامپ+تصاویر ... نظراتی که حاوی توهین و مغایر قوانین کشور باشد منتشر نمی شود.